مدلهای بافتنی کودکانمدلهای بافتنی کودکان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

برف دونه (بافتنی برای کودکان)

بافت پیچ پروانه ای

1393/2/14 21:28
نویسنده : barfdoone.ir
8,610 بازدید
اشتراک گذاری

این مدل بافت رو خیلی دوست دارم ولی تا خالا خودم تجربه ی بافتش رو نداشتم. هر کی اینقدر هنرمنده که این مدلو میتونه ببافه سریعا خودشو معرفی کنه و جایزه بگیره!این هفته دوباره پروژه های بافتنی رو شروع میکنم و این یکی حتما  در بنامم هست. ضمن اینکه خیلی دلم میخواد بنا به درخواست دوستانی که مرتب نظر میزارن همه چیزو آموزش بدم ولی واقعا وقت نمیکنم.اینه که خیلی شرمندم.اما طی چند هفته ی آینده چندین مدل جدید رو که پارسال بافتم آموزش تصویریشو میزارم.پس منتظر باشید دوستان عزیزم.چشمکمحبت

 

 

پسندها (1)

نظرات (8)

❀مامان علی خوشتیپ❀
3 خرداد 93 14:12
وای چه باغت خوشگلیه...حتما خیلی سخته
الهام
4 خرداد 93 1:23
سلام سایت خیلی خوبیه
روناک
7 شهریور 93 22:14
لطفا طریقه بافتشو آموزش بدین
سایه سار
4 آبان 93 15:38
سلام خسته نباشید آموزش این بافت رو اگ ممکن هست بزارید
مریم
28 بهمن 93 14:08
با سلام ممکنه آموزش این بافت رو بذارید
الهام
28 آبان 94 10:34
سلام چرا فقط تعداد محدودی از کارها آموزش دارن؟ چرا جواب ملت رو که میپرسن آموزش ها کو نمیدین؟
barfdoone.ir
پاسخ
سلام. حدود0 5 مدل یا بیشر آموزش دارند. اگر بخواهید همه رو طبقه بندی شده ببینید به سایت برف دونه مراجعه کنید. آموزش ها اکثرا رایگان هستند ضمن اینکه وبلاگ درآمدی برای مدیر وبلاگ نداره جز اینکه یک سرگرمی مفرحه . به دلیل مشغله ی زیاد امکان آموزش همه ی مدلها وجود نداره.با کلیک روی هر عکس میتونید آموزشش رو به زبان اصلی ببینید. فقط بابت جواب ندادن بعضی از کامنت ها عذر میخوام
مژگان
12 دی 94 11:47
اموزش این مدل رو ندارید؟ فکر میکنم شبیه مدل شطرنجی بافته میشه اما دقیقا نمیدونم(
barfdoone.ir
پاسخ
سلام.نه متاسفانه من این مدل رو بلد نیستم
azar
30 مهر 95 14:28
سلام خیلی مدلهای زیبایی هست خوشحالم چیزی که میخواستم پیدا کردم پیچ پروانه ای