مدلهای بافتنی کودکانمدلهای بافتنی کودکان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

برف دونه (بافتنی برای کودکان)

روش شکافتن بی دردسربافتنی

1393/9/5 0:17
نویسنده : barfdoone.ir
16,833 بازدید
اشتراک گذاری

برای اینکه بتونید بی دردسر تا رج دلخواهتون بافتنی رو بشکافید از این روش استفاده کنید :

برای شکافتن بافت زیر مطابق شکل میل رو در رج دلخواهی که میخواهید تا او قسمت بشکافید وارد کنید:

وبرای شکافتن رو میل رو مطابق شکل به رجی که تا اونجا قراره بشکافید وارد کنید و

و بعد با خیال راحت نخ رو بکشید و مطمئن باشید اتفاق بدی نمیافته!

 

منبع

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان علی
5 آذر 93 11:29
سلام نسرین جون،خوبین.پسرت خوبه ایشالله نسرین جون ازاینجا که به قول بچه هاشان یا پزشکین سررشته مرتبط باپزشکی من یک سوال دارم راستش علی ازصبح احساس کردم پیشونیش داغه!من همیشه با بوسیدن وازطریق لب میفهمم بچه داغه یانه-الان دست وپاش خنکه اما پیشونیش به نظر داغه دماسنج دیجیتالی زیر بغلش گذاشتم 36.9-37 به نظرت تب داره؟آخه همیشه 36.5-36.8تازه گاهی شبها 35.9 میرسه بخدا درموندم تازه بیماری ویروسیش که عاشورا گرفت بهتر شده الان موندم چه کنم. هنوز 17تادندون داره به نظرت ممکن داعی سرش از دندون باشه؟چون پزشکان میگن دندون تب نمیاره دودلم!باباشم داره میره ماموریت فردا ومن دیگه تنهام!یکم توخواب ناله هم میکنه!!ممنون میشم نظرت وبگی
قطره
6 آذر 93 14:00
سلام عزيزم اين پستت فوق العاده بود باور نميكني اگه بگم چقدر از دونستن اين مطلب چقدررررررررررررررررر خوشحاليدم واقعا هميشه شكافتن بافت دردسر زيادي داره اما با اين روش خيييييييلي راحت ميتونم برگردم و كارمو درست كنم ممنوووووووووووووووووووون
مامان علی
6 آذر 93 19:51
ممنونم عزیزم ایشالله شما وگل پسریم به زودی بهبود پیدا کنین اون ویروس گوارشی رو که عاشورا گرفته خدا کنه بخیر بگذره.
مامانی
8 آذر 93 15:23
ممنون نسرین جان شیوه خوبی مخصوصا برای من
فاطمه
19 آذر 93 13:38
سلام آموزش مفيدي بود خيلي ممنونم
منصوره
5 مهر 97 17:06
سلام وقتتون بخیر این قسمت برای من عکسی نمایش داده نمیشه و متوجه منظورتون نشدم میشه این پست رو بررسی کنید