مدلهای بافتنی کودکانمدلهای بافتنی کودکان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 11 روز سن داره

برف دونه (بافتنی برای کودکان)

لباس توتو

1394/7/7 21:34
نویسنده : barfdoone.ir
7,141 بازدید
اشتراک گذاری

با عرض سلام خدمت مامانهای هنرمند عزیزم 

بالاخره بعد از مدتها وقت پیدا کردم خدمتتون برسم...اماعلت غیبتم هم مشغله ی زیاد این روزهام بوده. کماکان بسیار سرم شلوغه اما هنوزم هرشب دلم پر میکشه برای کمی بافتنی کردن.دیروز دریک حرکت  غافلگیرانه تونستم لباس توتو یی رو که قبلا نیمه کاره رهاش کرده بودم تمام کنم. نتیجه اش شگفت انگیز بود!  اونقدر که اومدم اینجا بهشما هم بگم تا ذوق زده بشید زیبا خلاصه بگم که خیلی بهم چسبید و قصد دارم اگه خدا بخواد باز هم ازین اثرهای هنری خلق کنم.... مونده عکس گذاشتن اینجا که هنوز فرصت نکردم عکسشو بگیرم...با توجهبه اینکه تا5 و نیمعصر سرکار هستم و بعدش که میرسم خونه باید به کارهای خونه و پسرم برسم.....خیلی وقت ندارم برای این کار متاسفانه....ایشالا سر فرصت...

در ادامه چند نمونه دامن توتو برای ایده گرفتن....

توتو برفدونهتوتو

توتو برف دونه

 

توتو برف دونه

توتو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

همراه رایانه
8 مهر 94 9:11
همراه رایانه بهترین گزینه حل مشکلات کامپیوتری اگر در مواجه شدن با سخت ترین مشکلات کامپیوتری نیاز به همراهی دارید همراه رایانه بهترین گزینه برای اسان نمودن مشکلات کامپیوتری شماست ، همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی مشکلات کامپیوتری دارای کارشناسان مجرب در زمینه های نرم افزاری سخت افزاری وموبایل می باشد. تماس از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099070345 www.poshtyban.ir
مامان یگانه
8 مهر 94 11:32
همراه رایانه
12 مهر 94 17:27
همراه رایانه پاسخگوی تلفنی سوالات ومشکلات رایانه ای، موبایل ،تبلت، لب تاپ و .. شماره تماس 9099070345 پاسخگویی به صورت شبانه روزی حتی ایام تعطیل WWW.POSHTYBAN.IR
سروه خان
17 آبان 94 12:00
زهرا
23 بهمن 94 18:51
واقعا کاراتون عاليه