مدلهای بافتنی کودکانمدلهای بافتنی کودکان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

برف دونه (بافتنی برای کودکان)

سوال و کمک!

1392/9/17 16:56
نویسنده : barfdoone.ir
2,188 بازدید
اشتراک گذاری

خانمهای بافنده ی عزیز که از هر انگشتتون هزار تا هنر میباره ...ایندفعه من یه درخواست دارم ازتون.

کسی هست که بافتن این مدل ژاکت رو به من توضیح بده؟

اگر هم کامل نمیدونید هر قسمتشو که نظری دارید در موردش در قسمت نظرات برام بنویسید.شدیدا عاشق این مدل شدم ولی میترسم شروع کنم درست ازآب درنیاد...

هرکی کمکن کنه هرمدلی رو خواست سریعا براش ترجمه میکنم....مرسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

شكيبا
19 آذر 92 11:31
سلام وبلاگ مفيدي داريد بهتون تبريك ميگم من يه وبلاگ فروش لوازم خانگي و پوشاك زنانه دارم دوست داشتم اگه ممكنه با هم تبادل لينك كنيم من لينك شمارو داخل پيوندهاي وبلاگم گذاشتم تا ماماني ديگه از وبلاگ شما استفاده كنن اگه دوست داشتي لينك منو در وبلاگتون درج كنيد .ممنونم http://www.harajsal.blogfa.com/
خواهر فرناز
19 آذر 92 18:15
عزیزم ممنونم از همراهیت اما من چون باید سریع تحویل بگیرم وبعدش بدم تایپ نمیتوانم از کمکت استفاده کنم ممنون از اینکه میخواستین باری را از دوشم بردارین
barfdoone.ir
پاسخ
قربانت عزیزم اما من تایپ شده تحویلت میدادم دیگه تایپ نمیخواست که!خلاصه صرفا من باب علاقه به کارهای علمی خواستم کمکی کنم وگرنه هر جور راحتی عزیزم
هانیه
20 آذر 92 0:18
سلام، در مورد. طریقه بافت ژاکت به نظرم باید قسمتی رو که پیچ داره از قسمت جا دکمه سر بیندازید مثل بافت نیم تنه، امیدوارم متوجه منظورم شده باشید سلام اینو که میدونم....ممنون عزیزم
مامان یگانه
25 آذر 92 19:41
به نظرم اگه از پایین شروع کنید به حلقه آستین که رسیدید چندتا از وسط کار رو کور کنید و بعد بافت رو ادامه بدید رج بعد به قسمت کور شده که رسیدید حدود 2برابر دونه هایی که کور کردید ژوته بزنید که برای روی بازو اندازه بشه و اینطوری جای دست (حقه آستین) باز میشه و همین طور که بالا میرید از دونه ها کم کنید که برای دور یقه و روی شانهاندازه بشه ولق نزنه
barfdoone.ir
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان فاطمه
1 دی 92 19:49
قسمت بالا رو به اندازه بالا تنه جدا سر می اندازیم قسمت پایین رو هم به اندازه پایین تنه سر می اندازیم موقع وصل جای استین و جدا می کنیم و وصل می کنیم .
ماجون
5 دی 92 12:27
سلام این بافتنیقسمت بالای را جدا میبافیم یعنی 27دانه سر انداخته پنج سانت رکن بافته برای جادکمه و بقه بافت را بعداز کمی بافت مدلپیچ یاگیسباف ادامه میدهیم تادورسرشانهمان بعداز اندازه گرفتن پنج سانت بقیه را میبافیم بعدتکه های جلو وپشت را بعد از جدا کردن زیربغل ازاینبافت بالای گرفته میبافیم امیدوارم کمکی کرده باشم به من هم سر بزن
ترنم
7 دی 92 16:56
سلام بانو. نوار بالایی را باید جدا ببافی یعنی به تعداد دو پیچ و یک گیس و دانه های بین آنها (حد فاصل گردن تا پایین سر شانه، به اندازه ای که 3 دکمه خور است)دانه بیندازی و به اندازه جلو و پشت به شکل یک نوار ببافی. سپس به اندازه دانه های حلقه آستین از هر طرف جدا کنی و دانه های جلو ،پشت و جلو را به شکل وصل و بدون درز ببافی. امیدوارم تونسته باشم بهتون کمکی کرده باشم. موفق باشید.
لیلا
13 بهمن 92 19:27
سلام برای باقت این مدل قسمت بالا (یعنی 4 تا پیج رو ) سر می اندازیم مثلا 4 تا پیچ 6 تایی می شه24 +5 تا دو تا دوتادونه می شه34 تا دونه اول به اندازه جا دکمه رکن می با فی بعد 2تا رو 6تا زیر ...تا اخرش که می شه 2 تاروو مدل پیچ رو هر 4 دور یه بار می بافی نکته مهم برای اینکه هلالش خوب در بیاد بعد از اولین پیچ از پایین که شروع میکنیم اول 18 دونه اول و میبافی برمیگردی در برگش هم 18 تا رو میبافی دور بعدی 8 تای اول رو میبافی برمیگردی و دوباره 8 تا رو میبافی و دوبار رفت و برگشت همه 34 دونه رو میبافی که جمعا میشه 4 رج و پیچها رو جابجا میکنی اینطوری دو پیچ پایین بیشتر بافته مشن و دو پیچ بالا کمتر و این بافت و انق ادامه میدیم تا اندازه دور شانه ها برسه در آخر به اندازه ابتدای آن رکن میبافیم و کور میکنیم و از پایین بافت دورتادور آن را دونه میگیریم و بافت رکن و ساده را انجام میدهیم اگه مشکلی بود دوباره میتونم توضیح بدم