مدلهای بافتنی کودکانمدلهای بافتنی کودکان، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 20 روز سن داره

برف دونه (بافتنی برای کودکان)

آموزش در وبلاگهای بافتنی

1392/11/2 13:37
نویسنده : barfdoone.ir
4,521 بازدید
اشتراک گذاری

مامانهای عزیز در این پست میخوام سری به وبلاگهای دیگه بزنم و مدلهای بچه گانه ای که آموزش دادن رو اطلاع رسانی کنم که اگر دوست داشتید استفاده کنید.روی هر عکسی کلیک کنید لینک میشید به سایتی که آموزشش رو گذاشته.

مدل اول از سایت بافتنی های مامان اعظم هست یک مدل جلیقه و دامن دخترانه که آموزشش رو گذاشتن.علاوه بر این چند مدل دیگه بچه گانه هم آ»وزش دادن میتونید به سایتشون برید و یاد بگیرید.

 

بقیه مدلها رو در ادامه مطلب ببینید:

 

و اما وبلاگ سپیده جون که مدل پیچ گلدانی رو آموزش دادن که در بافت مدلهای زیادی به درد میخوره

یه نمونه استفاده ای که این مدل بافت داره در بافت این کلاهه که قبلا مدلش رو گذاشته بودم:

فعلا اینا رو داشته باشید برمیگردم پست رو تکمیل میکنم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

زهرا
14 بهمن 92 16:53
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، چون هزینه تبلیغات اینترنتی بالا است، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir ممنون