مدلهای بافتنی کودکانمدلهای بافتنی کودکان، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 20 روز سن داره

برف دونه (بافتنی برای کودکان)

کلاه قلاب بافی حیوانات سری 3

1391/11/30 16:03
نویسنده : barfdoone.ir
4,649 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

میخوام تمام کلاه های این پست رو ترجمه کنم توی یک پست بزارم.میخوام ببینم چقدر طرفدار داره.لطفا هرکس میخواد استفاده کنه در قسمت نظرات بگه تا من بدونم چقدر ارزش وقت گذاشتن داره.ممنون

 

 

میخوام تمام کلاه های این پست رو ترجمه کنم توی یک پست بزارم.میخوام ببینم چقدر طرفدار داره.لطفا هرکس میخواد استفاده کنه در قسمت نظرات بگه تا من بدونم چقدر ارزش وقت گذاشتن داره.ممنون

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میخوام تمام کلاه های این پست رو ترجمه کنم توی یک پست بزارم.میخوام ببینم چقدر طرفدار داره.لطفا هرکس میخواد استفاده کنه در قسمت نظرات بگه تا من بدونم چقدر ارزش وقت گذاشتن داره.ممنون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

اولدوز
28 اردیبهشت 92 9:21
با سلام وخسته نباشید ممنون از کارهای قشنگتون حتما این کار رو انجام بدید
شهلا
2 تیر 92 14:45
سلام من چند روزی است مشتری پر و پا قرص سایت شما شده ام. سایتی بسیار جالب ، آموزنده می باشد. خیلی از مطالبتون استفاده کردم. پسر کوچولویی دارم .لطفا آموزش این کلاه ها را بگذارید. خیلی از توجه متشکرم.
رزیتا
25 مرداد 92 8:26
عالیه بذار لطفا
مامان سپهر
6 آذر 92 17:37
من از اين كلاه ها خيلي خوشم اومد مي خوام برا سپهر ببافم لطفا پرنده خشمگين را حتما بذار
روژین
25 آذر 92 12:51
سلام گلم خسته نباشی وبتون عالیه بخدا اگه زحمتی نیست برا من کفشدوزک و بزارش فدات شم قربانت